Dierickx Leys Private Bank stelt alles in het werk om u een optimale dienstverlening aan te bieden. Daarom zijn wij steeds bereid te luisteren naar uw opmerkingen en suggesties om onze dienstverlening te verbeteren.
Als u vragen heeft of meer informatie wenst, kunt u altijd contact opnemen met uw relatiebeheerder bij Dierickx Leys Private Bank. Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en u door het proces te begeleiden.
U kan ons contacteren op het telefoonnummer 03/241 09 99.
Als u nog gebruikmaakt van DL Online (het oude platform) , kunt u in de rubriek 'Berichten/maak bericht' ook uw opmerkingen en suggesties aan onze medewerkers overmaken.
Indien ondanks onze inspanningen een bepaalde dienstverlening niet aan uw verwachtingen beantwoordt kan u terecht bij onze
juridische afdeling, die uw klacht zo snel mogelijk behandelt. Deze afdeling opereert volledig onafhankelijk van de commerciële afdeling en brengt, indien nodig, uw klacht over aan de directie.
Elke klacht wordt ernstig genomen en u mag een reactie verwachten ten laatste binnen de 5 werkdagen na de indiening.
Indien wij uw klacht niet binnen één maand kunnen beantwoorden brengen wij u daarvan tijdig op de hoogte en vermelden we de
termijn waarin u een antwoord kan verwachten.
Gelieve een gedetailleerde beschrijving te geven van de feiten die aan de basis liggen van de door u geformuleerde klacht.
Voeg ook de documenten bij die nodig zijn om uw klacht te kunnen onderzoeken.
U kan uw klacht per mail of via de post verzenden naar:
Juridische Dienst
Kasteelpleinstraat 44
2000 Antwerpen
E-mail: Legal@dierickxleys.be
Indien u zich niet kan vinden in het antwoord dat u ontvangt van de bank, dan kan u contact opnemen met de ombudsdienst
van de banksector op volgend adres:
North Gate II
Koning Albert II-Laan 8 bus 2
BE-1000 Brussel
www.ombudsfin.be
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Tel: +32 2 545 77 70
Dierickx Leys Private Bank onderschrijft de gedragscode voor de banksector die door Febelfin in het consumentenplatform goedgekeurd werd in juli 2012. Deze gedragscode vindt u op www.goedebankrelatie.be.
In deze gedragscode zijn de bepalingen inzake kredietkaarten, debetkaarten, basisbankdienst, elektronisch betalingsverkeer
en gereglementeerde spaarrekening niet van toepassing op onze bank, aangezien wij als Private Bank deze diensten niet aanbieden.
Ontdek Delen Private Bank
Benieuwd naar wat Delen Private Bank voor u kan betekenen? Bezoek www.delen.bank voor meer informatie.