Juridisch-administratief medewerker (m/v) Hoofdkantoor Antwerpen

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Je maakt deel uit van onze juridische afdeling in het hoofdkantoor te Antwerpen en je biedt er ondersteuning aan onze juristen en de Compliance Officer. Geleidelijk aan word je betrokken bij diverse juridische dossiers zoals bijvoorbeeld de afwikkeling van nalatenschappen, de voorbereiding van successieplanningen of de verwerking van nieuwe wetgeving. De jobinhoud is erg gevarieerd: je biedt o.a. assistentie bij opzoekingen, archiveringen en voorbereidingen allerhande. Je zorgt ook voor het updaten van juridische documenten, het opstellen van attesten of het uitvoeren van verslaggeving of rapportering.


FUNCTIE-EISEN

We zoeken iemand met een bachelor diploma rechten/ rechtspraktijk. Je hebt goede communicatieve en organisatorische vaardigheden en toont interesse in de juridische en fiscale aspecten van beleggingen. Kennis van het familiaal vermogensrecht en het fiscaal recht is een pluspunt.


AANBOD

Wij bieden je een modern, open en aangenaam werkklimaat met veel aandacht voor opleiding, coaching, work-life balance en werkplezier. Inspraak van de medewerkers, ook in de uitbouw van de eigen loopbaan, wordt erg gestimuleerd.

Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals een uitgebreide groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie, loonbonus, winstdeelname, enz.


BEDRIJFSPROFIEL

Wij zijn een dynamische private bank met een 50-tal medewerkers. Wij geven beleggingsadvies, zijn actief in vermogensbeheer en fondsenbeheer en doen aan financiële planning. We zijn een sterke speler in volle groei. Bezoek onze website www.dierickxleys.be.


INTERESSE?

Verstuur je CV en motivatiebrief vóór 15-11-2018 naar jobs@dierickxleys.be


Voor meer informatie:

contacteer Laura van Cortenberghe.

In de Private banking-special van De Tijd

Onze directievoorzitter Herman Hendrickx en commercieel directeur Filip Decruyenaere over de gevolgen van de De MiFID 2-richtlijnen.